Çevirmen alımlarımız başlamıştır. Başvuru yapmak için tıklayınız.

Dil SeçeneğiThe Messengers 1.Sezon 1.Bölüm (Awakening)

 18 Nis 15  |   57
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (57)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @Berfezer

    Play seçenekleri yok sadece hata diye bir seçenek var.Bir bakabilir misiniz?

    1 0
  2. @SavageTrip

    Player seçenekleri bozulmuş yenileyin

    0 0
  3. @cehennemindibindeki

    güzel dizi izlenir sikilmadim akici

    0 0
  4. @okanbagcetin

    ıyı

    0 0
  5. dilara

    güzel ama klişe klişe klişe klişe klişe klişe

    0 0
    • selin

      İzleme o zaman kardesim

      1 -1
  6. Fatih

    Oyuncu seçimi sorunlu kız hariç pek uymamış güzel dizş

    0 0
  7. @buseceylan

    dizi güzelmi ona göre başlıyıcamda biri söylesin

    0 0
  8. the flash

    bence bu dizi Terminatora benziyor, bakalim ileride ne olacak

    1 0
  9. Tunahan

    Her dizi de olduğu gibi Amerikan lara bakış acımız değişiyor
    Oğlunun karısının karnında çocuğu varken s.kmek nedir lan

    0 0
    • Bir Bilemeyen

      Arkadaş nerenizle izliyorsunuz. Çocuğun kimden olduğu belli değil. Hoş o hali de iğrenç ama neyse….

      0 0
  10. @Rongensong

    Bakacaz nasilmis

    0 0
  11. @mertkarabay35

    Herşey güzel gidiyodu sonra o kanatlarda batırdı :D

    Spoiler içeren alan!
    0 0
  12. @Ricklucy

    Cidden Müthiş Be

    0 0
  13. allen

    bayadır bu diziyi ve heroes i bekliyordum güzeldi ilk bölüm darısı heroes reborn’a

    0 0
  14. lsaughter

    Neymiş efendim yanlızmışsın rahatlamaya ihtiyacın varmış üstünede baba boşdaymış.İnsanları nerelere yönlendiriyorlar…

    0 0
  15. @nk210

    Bazı sahneler çok tanıdık geldi dejavu yaşadım resmen bakalım yeni bölümler ne hissettirecek. Teşektürler Dizi Box…

    0 0
  16. @drizzt

    dominion-heroes karması gibi… konusu (ç)alıntı, oyunculuk fena değil, eğer çekimler ve aksiyon sahneleri düzgün olursa izlenmez değil… 2. bölümü merak ediyorum böyle devam ederse sıkıcı bir dizi olacak

    Spoiler içeren alan!
    luciferin gökten düşmesiyle insanların kanatlanması bana yeni bir din oluşturulmuş gibi geldi zaten avrupa başından beri pagan adetleriyle uğraşmayı çok seviyor
    0 0
  17. @ ?

    Uyduruk ana senaryo, JD Pardo(Raul Garcia) hariç oyunculuk rezalet. Giriş Heroes’un(Malum Heroes Darwinist) Evanjelist yorumu gibi olmuş. Yaz dizisi olur mu? Olur herhalde.

    0 0
  18. @Scorpionx55

    İlginç dizi izlemeye değer ama dominion gibi olmasın da

    0 0
  19. @Dreamrain

    Olayın mantığı saçma geldi. Şeytan neden meteor içinde dünyaya düşme ihtiyacı duyuyor ki ? O dünyaya düşünce de birden dünyada insan melekler oluşuyor ? Tuhaf bir başlangıç olmuş..

    0 0
  20. @The_Erinch

    Beğenmeyen bir kişi var onun ne aldığını merak ediyorum :) Herneyse;bu tarz dizileri şöyle türk dizileir gibi 90 dk falan yapsalar :D :D bilimkurgu,fantastik manyağı olarak tabikide beğendim…uzun süredir bekliyordum;beklediğime değecek bir başlangıç oldu tabiki sonrasında nasıl devam ettircekler,nerelere nasıl bağlayacaklar o daha önemli…başlangıç gizemli ve devamını bekleten cinsdendi…

    0 0
  21. @Simurg34

    yine melek şeytan kavgası :)

    0 0
  22. B.B

    revolution gibi sonradan iptal edilmesinde.Bakalım artık gerçi CW kanalı kolay kolay iptal etmiyor.Çok düşük reytingi olan Reign bile iptal etmeyen bir kanal

    0 0
  23. @sevdamm

    abartmadan sakince gitseler güzel dizi illa reting alıcam diye saçma sapan geçişler yaparlarsa 6.bölümde dizi iptal umarım böyle devam eder

    0 0
  24. @elmalitart

    Ben ilk bölümünü beğendim ama bu dizinin geleceği senaryosunun sağlamlığına bağlı saçmalayıp bozabilirler de tam tersi de olabilir . Gelecek bölümü sabırsızlıkla bekliyorum .

    0 0
  25. ikarus

    Dünyada en çok ne satar tabiki din.Bu bizim ülkemizde olduğu gibi yabancılar da da böyle.Fena başlamadı.The 100 dizisinde kötü başlamıştı hatırlatırım.

    0 0
  26. @emrahakkaya22

    Güzel bir diziye benziyor. İleride saçmalamazlarsa eğer tutar. Saçmalamaya başlarlarsa 1 sezonda işi biter. :D

    0 0
  27. @tarikbey

    4 kişinin yeteneğini çözdüm bakalım diğerleri ney.

    0 0
  28. @Burak4627

    ilerleeyen bölümlerde çok daha iyi bi dizi olduğunu kanıtlayacak :D Şimdilik cok slowmotıon tarzı.

    0 0
  29. Kaan

    İlginç

    0 0
  30. faruk

    pek sarmadı ama sonraki bir kaç bölümü izleyeceğim. yoksa bu tarz diziler bi bakmışsınız iptal oluyor boşuna izlemiş oluyoruz. bu arada izlerken aklıma “karnaval” diye bir dizi vardı o geldi. türü sevenler izlesin. sonunda iptal olduydu ama bilginize :)

    0 0
  31. @Mr.Bishop

    Hocam iyi güzel de bu şeytan melek olayları bir süre sonra bozuyor yani biraz düşün o kanat görüntüleri ne kadar mantıklı :(( dakika 1 gol 1 şeytan melekleri nerden biliyor kendileri bilmeden biraz dengesizlik var gibi. Ama yinede ellerinize sağlık DBX Ekibi.

    0 0
  32. @TIME CODE

    ben bu kadar sağlam diziler varken pek dayanacağını düşünmüyorum bir kere böyle dzilerde oyuncu oturtmak çok zor melek olan karakterlerin şöyle bir bakınca karizması yok vasatlar…

    0 0
  33. ahmet

    klişe konular klişe sahneler klişe senaryolar bıktım valla bıktım niye düzgün bir dizi çıkmıyor hep ergenlere yönelik dizi dolu

    0 0
  34. Astronom

    2:00 dakikada astronom astrolog diye cevrilmis, o sacmaligi bir an once duzeltirseniz sevinirim. astrolog bir bilim insani degil, sarlatan veya kalpazan olarak nitelendirilebilir.

    0 0
  35. @semiz_

    BU diziyi gelecek sezon vizyona girecek diye DİZİBOX 6-7 ay önce yayınlamıştı fragmanını, çok sağlam duruyordu; gerçekten de öyleymiş.. Ama Hepsinden öte Adamsın DİZİBOX.. : )

    0 0