Çevirmen alımlarımız başlamıştır. Başvuru yapmak için tıklayınız.

Dil SeçeneğiThe L Word: Generation Q 2.Sezon 10.Bölüm Sezon Finali (Last Call)

 8 Eki 21  |   14
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

asosyalpsikolog
altyazı çevirmeni.
yosunlumakarna
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Grup Finley'i rehabilitasyona gitmesi için ikna etmeye çalışır. Tess'in Vegas'a annesinin yanına dönecek olması Shane'i endişelendirir.

Yorumlar (14)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @asabi697

    Off nasıl bi bölümdü ya …

    1 0
  2. @kukuletta

    Bir sezon hemencecik bitiyor sonra bekle allah bekle ay çıldıracam

    1 0
  3. @sorrybabyx

    ALLAHIM BU NASIL SEZON FİNALİ

    Spoiler içeren alan!
    Bette ve Tina… Duygu radarlarınız birbirine denk gelecek mi diye 10 bölüm bekledim. Sonunda beklediğim oldu. Bu işin sonu nasıl biter bilmiyorum ama çok karmaşık bir eski sevgili hikayesi bizi bekliyor. Shane&Tess çiftine neden bunu yapıyorsunuz mutlu mesut yaşayıp gitseler ve farklı sorunlarla uğraşsalar olmaz mıydı. Shane uzak mesafe ilişkisi yürütebilecek bir tip değil. Ayırmayın onları vallahi içimden bir şeyler koptu… Ve Gigi&Dani. Aslında birbirlerine o kadar uyumlu bir ikili ki. Dani’nin sürekli bir problemi oluyor ve Gigi de tam bir problem çözücü, destek verici, iş bitirici. Dani’nin Gigi’ye ihtiyacı var ve Gigi’nin bağımlılık yapıcı bir özelliği var. Bu yüzden ilişkilerinin ömrünü oldukça uzun görüyorum ama sanırım bir süre daha mutlu olamayacaklar. Alice&Tom çifti için bir gelecek görmüyorum ve eğer Tom gerçekten evlilik teklifi edecekse Alice kabul etmeyecektir çünkü henüz buna hazır değil. Yolları ayrılacak gibi geliyor. Son olarak Soph&Fin bütün toksikliğinize rağmen etrafınızda sizi seven dostlarınız var artık kıymet bilin ve kendi hayatlarınıza ve ilişkinize çeki düzen verin. Lütfen üçüncü sezonda da saçma sapan şekillerde karşımıza çıkmasın bu çift.

    İyisiyle kötüsüyle müthiş bir ikinci sezonu uğurluyor ve sabırsızlıkla üçüncü sezonu bekliyorum…

    1 0
  4. @WayhaughtCres

    püh size o sahnede biter mi sezon be şimdi bekle bir yıl of ya

    Spoiler içeren alan!
    Ah dani be sen bunları haketmedin aşkımmmm/ BETTE VE TİNA GERİ DÖNÜYOR AYY bette ilişliklerinde ne kadar toxic olsa da istiyorum olmalarını ya
    1 0
  5. @Callistooo
    Spoiler içeren alan!
    İki bölüm önce Tibette geri dönüyor demiştim.Olası bir Tibette beraberliği için iyi bir sondu fekat hala ikili için kesin bir cevabım yok,muhtemelen fanlardan gelen tepkiler doğrultusunda ilerleyecekler,yani tekrar Tibette olsun biz eski efsane çifti istiyoruz derlerse olur herhalde,bakalım göreceğiz.Finley nin sonunda doğru yönde karar vermesine sevindim,onun için toplanıp,rehabilitasyona yönlendirmeleri harika bir olaydı,çevremde böyle dostlarım olsa daha ne isterim.Vay be Tess sen neymişssin,çapkın kızımız Shane i dize getirdin,Shane çok fena aşık ,senaristler Shane i göndermezler de Las Vegas a,uzak mesafe ilişkisi yaşatırlar belki,a sahi Tess in annesi Los Angeles a gelse ya,Shane baya destek olur her yönden,hem ayrılmak zorunda kalmazlar,bak bu da ihtimal dahilinde,yazdım buraya.Ve son olarak Dani,güzelim benim,babanın günahları niye sana yükleniyor,evet senin baban kötü bir insan ve seni kurtarıcısı olarak görmesi ne adice,kızına neden günahlarının bedelini ödetmeye çalışıyorsun,bunların hiç birini hak etmiyor Dani,artık resti çeksen de şu adi babandan kopsanikendi yoluna yürüsen yoksa baban seni bitirecek Dani,dön bu yoldan,Gigi yle ortak temiz bir iş falan kurarsınız mesela sonra evlenirsiniz,güzel olur bee.
    1 0
  6. @Darlass02
    Spoiler içeren alan!
    Sezon Finalini 1 saat yapsalardı bari tüm sahneler çok kısaydı.Bette ve Tina tekrar birlikte olsalar bile yinede bok yoluna gidecekler yine aynı şeyler olacak.Shane ve Tess e üzüldüm ayrı kalmaları gerecek ve Shane i ilk defa böyle gördüm. Dani ve Gigi olayında tam bi gelişme yaşandı derken ikisininde yüzü bi gülemedi ya senarist yüzünden
    1 0
  7. @Movie.lover

    Sonunda izledim altyazi olmadığından yarım yamalak anladim zaten ama tek üzüldüğüm dani oldu:((( tek bi akşam mutlu geçirecekti yine izin vermediler of:((

    1 0
    • @blackgirl9

      O kadar haklısın dani güzel kızım içten samimi geçireceği gece de mahvoldu çok üzüldüm ona

      1 0
  8. @Lemon00

    Ya Tom ve Alice ayrı-ayrılıkta çoook eğlenceliler dizinin neşe kaynağı gibi ve ikisi birlikte harika olmuşlar, umarım bozmazlar. Merak ediyorum şu Daninin yüzü gülecek mi be?? :DD Güzel bir bölüm olmuş

    1 0
  9. @itsbritney

    Tam yaa bu isler böyle tersine döner… Sophie ile Finley bok yoluna Gigi ile Dani günden güne daha iyi oluyorlar derken Daninin basina gelenler :o Umarim Babasinin yaptigi seyler icin suclanmaz ve Gigi ile Daninin aski orange is the new black’e dönmez. :D

    Bette ile Tina herzamanki gibi ayni gicik ayni mal ayni iticiler…. tam birbirlerini bulmuslar bence

    4 0
  10. @blackgirl9

    Oha bu sefer çok hızlısın admin

    0 0
  11. @itsbritney

    ingilizcen varsa kaynak verebilirim. Her bölüm var.

    0 0
  12. @Movie.lover

    İşte malesef ingilizcemiz yetersiz tüm Türkiye olarak kdkkdkd

    2 0
  13. @Denizok

    Çok iyi ingilizcem yok ama kaynağı verirsen mutlu olurum :)

    0 0