Fragmanı izle Star Wars: The Bad Batch

Klon Savaşları'nın ardından özel klonlardan oluşan bir grup kartların baştan dağıtıldığı yeni galakside yolunu bulmaya çalışacaktır.

Yorumlar (54)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @brc137

    animasyon kalitesi harika

    1 0
  2. @ADANALI_TROOPER

    şuan benim için clone wars seviyesinde değil özellikle clone wars son sezonundaki bölümleri coğu filme taş çıkarırdı bunun da bölümler ilerledikçe onun seviyelerine çıkacağını düşünüyorum şuan 15. bölüme kadar 1-2 bölüm harici günübirlik işlerini izledik hikaye hazırlanıyor hala (bu tarz animasyonlar filmlerdeki hikayelerin parçalarının birleştirilmesi için iyi oluyor beğenmeyenler vurduruyodur)

    0 0
  3. @aragorn470

    koskoca star wars evreni nasıl yok edilip kids menü olur onu görürsünüz izlerseniz

    0 -1
    • @dazejar

      taam şimdi s gidebilirsin.

      1 -1
  4. @oznurriggs

    süper bi animasyon normalde animasyonlu şeyleri çok sevmem ama işte STAR WARS FARKI MAAAN

    0 0
  5. @egemege

    Sömüre sömüre bitiremediler. Yetti gari star wars. Bööğğğ.

    4 -21
  6. @ozak82

    3-4-5 ten sonraki star warslar balondur

    3 -14
  7. @HanWrn

    bad batch ve benzeri yeni çıkan yapımların yorumlarında hala “filmleri izlemedim izlemesem anlar mıyım? şu animasyonu izlemedim izlemesem anlar mıyım?” yorumları var… b-bruh.
    yeter abi sormayın böyle şeyler ya
    bu evren bir bütün filmlerle başlayarak bütün yapımları izlemeden yeni çıkan yapımı izlersen saçma olur izleme daha iyi yani..
    boş, hikayeli, hiçbir şey anlamadığın, detaylarından zevk alamadığın çünkü bilmediğin bir şey izliyor olursun..
    kısaca bi şey anlamazsın yani, evrene ortasından dalma git baştan itibaren bütün yapımları bitir sonra yeni yapımları izlemeye devam et.. sorma abi koskoca evren bu elbette bağlantılı, bağlantılı olmasa bile saçma böyle yapımlarla evrene giriş yapmak.. The Mandalorian da da oldu aynı olay her yıl olacak mı git izle abi…. Komik artık bunlar, izle filmleri clone wars u rebels i mandalorian’ı her şeyi bitir istersen kitaplara da geç sonra gel kafan rahat, her şeyi anlaya anlaya izle..
    NOT: Herkes istediğini yapar okey ama evrene adam akıllı giriş yapmak isteyen birisi için geçerli bunlar.. star warsla normalde alakası olmayan insanların bile grogu merchü aldığı bi dünya burası bu tarz takılacaklar zaten yorumumu kaale almasın..

    13 -8
    • @nihilus78

      kesinlikle haklı bir yorum

      1 -2
    • @asafatsa1232

      Zevk almak için izleniyorsa gayet de izlenebilecek nitelikte bir yapıt olduğunu düşünüyorum.(Diğer yapımlarını yarım yamalak izlemiş biri olarak)

      4 0
    • @HanWrn

      İzlenemez demedim, sen nasıl izlersen izle. üzerine alınma Özellikle kimlere seslendiğimi de belirttim ayrıca.

      1 -3
  8. way

    0 0
  9. @fathnox

    Mükemmel bir star wars animasyonu daha :D

    2 0
  10. @ssiriuss

    Star Wars evreni genişliyor Mandalorian dan sonra şimdi de klonların hikayesi güzel başladı.

    May the force be with you

    1 -1
  11. @LandoCalrissian

    nerde kaldı 2.bölüm ya haftaya salı sanıyordum.. galiba haftada 2 bölüm geliyormuş

    1 -3
    • @GuvenB

      normalde cuma günleri yayınlanıyor 4 mayıs diye ilk bölüm yayınlandı salı günü

      1 0
    • @Can Elbir

      Haftada iki bölüm çıkmıyor bundan sonra düzenli olarak Cuma günleri yayınlanacak, Salı günü Star Wars Günü olduğu için ekstra olarak yayınlandı

      4 0
  12. @bucky77

    Bu sezon kaç bölüm?

    1 0
  13. @DAHEL

    Şükürler olsun geldi. O kadar uzun zamandır bekliyordum ki umudumu kesmiştim.

    1 -2
  14. @LandoCalrissian

    Ben nasıl Darth oldum ustam kim :D

    1 -1
  15. @dazejar

    May the 4th be with you…… Because tomorrow is ”Revenge Of The Fifth”

    3 0
  16. @erolbey

    Tüh. Çizgifilmmiş. Bende sevinmiştim.

    0 -19
  17. @Sillhouette

    May the fourth veya May the 4th nedir arkadaşlar ya ?… 4 üncü kim ?
    Hiç Star Wars kültürüne yakışıyormu ? Doğrusu ” May the Force be with you ” sadece ufak bir bilgilendirme yapmak istedim.
    iyi seyirler….

    0 -8
    • @rana_

      bilgilendirme için teşekkürler. bugün dünya star wars günü 4 mayıs. may the fourth okeyyy?? may the 4th. 4 mayıs yani anladın mı?? töbe yarabbim sen sabır allahım. may the force’tan türemiştir zaten kendisi..

      7 -1
    • @dazejar

      May the 4th be with you. Yani ”4.cü sizinle olsun” demek. Yani okeye 4 üncü arayanlar için o yüzden öyle yazıyorlar.

      4 -2
    • @dazejar

      Bunlar hep okey oynamaktan işte.

      2 -1
    • @Darth Calrissian

      May the fart be with you oldu mu osuruk senle olsun karşim.

      5 -1
  18. @Grooty

    ne zaman çıkacak, bilen varmı

    2 0
  19. @Darth Papinianus

    May the 4th be with you! Yerimizi aldık bekliyoruz.

    2 0
  20. @rana_

    ve nihayet o gün geldi dostlarım! May the fourth be with you <333 nice 4 mayıslara nice güzel star wars günlerine.

    14 -2
  21. @oguzbask

    hadiiiii

    1 0
  22. @monicaclean

    yerimizi alalım

    4 0
  23. @Mevlana.exe

    sabır arkadaşlar siz nası jedisınız

    9 -1
    • @Darth Calrissian

      Hocam en sonunda coruscant’da da camii açtık ve Kabe TV’yi orada da açtık ama iyi çekmiyormuş şikayet ediyorlar. Birde şu baharat işleriyle uğranaşanlar galaxsinin etrafındaki galaksileri gezersek ve sona coruscant’a geri gelirsek haccımız kabul olur mu diyorlar?

      0 -1
  24. @Armando Dippet

    Hızlı yapalım diye yanlış olmasın bekleriz biz .

    1 -1
  25. @LandoCalrissian

    May the 4th be with you..
    Nerede kaldı hadi ya ingilizce altyazı da olsa yapışacağım direkt

    3 0
  26. @paragons12

    Clone Wars’ın devamı mı bu film? Clone Wars’ı izlemeden buna dalsam problem yaratır mı?

    1 -1
    • @amiralackbar

      devamı önce clone wars ı izlemelisin

      3 0
    • @saklap

      son 2 sezonu izlesen yeterli olur hocam

      3 0
    • @fathnox

      bence kronolojik olarak önce izlemen gereken dizi ve filmleri ilzemeden başlama

      2 0
    • @Mevlana.exe

      clone warsın sadece son 2 sezonunu izleme önceki sezonlar hakkında fena spoiler yersin

      1 0
    • @paragons12

      Uzun da olsa ilk clone wars’u bitirme kararı aldım, herkese teşekkür ederim.

      2 0
  27. @semssc

    Bi b**a benzeyecek mi? Hayırrr İzleyecek miyiz ? EVEEEETTTT!!!!!……

    4 -4
  28. @melih26

    Bu yiğitlerin hakkı ödenmez, şanlı The Bad Batch.

    3 0
  29. @aragorn470

    Galaktik Cumhuriyetin fedakar klonları ve galaktik imparatorun cefakar askerleri bu evren sizin sadakatinizi unutmayacak

    2 0
  30. @YuJJeL

    They Call Themselves The Bad Batch

    3 0
  31. @qr1nd

    abaaaaaaaaaan

    2 0
  32. @emin.neptune

    Çok iyi olacak önden rez alayım

    2 0
  33. @akira

    Hiç bekleme hemen favorilere ekle :D

    4 0