Fragmanı izle Shingeki no kyojin

Memleketini ve annesini ilk saldırıda kaybeden Eren Jaeger, dünyayı insansı titanlardan temizlemeyi kendine görev edinir.

Yorumlar (48)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @neptunes dreams

    yeni bitrdim. arkadaşım zorladı diye başlamıştım ama iyi ki de izlemişim. sıradan dev kesen çocukların olduğu bi aksiyon animesi sanmıştım ama görseller olsun müzikler olsun gerçekten kaliteliden de iyi (hele ki 2. sezon openingi sürekli youtubedan dinliyorum). sezonlar ilerledikçe hikaye derinleşiyo. en sevdiğim yanı ise birden çok karakteri olması ve hepsinin kendine özgü bi hikayesi olması. sadece 2 bölüm görünen adamın bile detaylı bi backstorysi var.

    1 0
  2. @nioxoin

    Bu animeye Death Note’dan daha iyi diyenler var. Nerem ile güleyim bilemedim. Karşılaştırma yaparsak yazılacak çok şey var fakat Death Note’un kurgusundaki ince zekayı ne bir anime ne de herhangi bir filmde kolay kolay bulamazsınız. Şuan 7. bölümdeyim, Anormal olan dev bölümünde (Spoiler vermemek için böyle yazıyorum). Aksiyonu bol bir anime fakat bir baş yapıt ya da yüksek bir zeka örneği değil. Sanırım yaş skalası Death Note gibi geneli değil de, 15 25 arası, 35 yaşında biri olarak bana çok da bir albenisi var gelmedi, hoplayıp zıplayıp şehri kurtarıyorlar (çalışıyorlar), bol kardeşlik, bol ergen çelişkileri, bol survival, ama ince zeka bol değil. 7 bölüm boyunca aksiyon ve hırstan başka bir şey göremedim. Bir çok kişi şaha kalkıcak, yok öyle yok böle, canlarım benim, 35e gelince bir daha izleyin anlarsınız Death Note ile Bu animenin farkını. 15inde Jan Cloud filmlerine de bayılıyorduk, git gide ince zekanın esiri olduk :)

    5 -1
    • @1silaklnc

      15 yaşındayım ama Jan Cloud isimli bir filmi ilk defa duyuyorum. death note kaliteli bir film fakat attack on titan’ın yanından bile geçemez. zaten bu diziye iki gün önce başladım ve iki gün önce de death note’u final yapıp gelmiştim. attack on titan’ın ilk bölümünü izleyen bir kişi zaten ne kadar kaliteli olduğunu anlayabilir, death note’a göre. ilk bölümünü izlemeyenler konuşmasın zaten.

      1 -2
    • @nisaw

      Bu anime de çok fazla düşündürmeni gerektiriyor ileri sezonlarda. Ben Death note animesini de çok seviyorum o yüzden karşılaştırma yapamam ikisi de harika.

      1 0
    • @emregeddon

      Dostum sırf sana yazabilmek için hesap açtım. Senin dediğin hesaba bakarsak ben de death note’un 4-5. bölümlerinde ne saçma bir şey sadece hırs var gibi bakıp kapattım. Yaşının 35 olması bir şey değiştirmiyor hala 15 olarak kalmışsın :D

      0 0
    • @nioxoin

      Yorumu Death Note ile karşılaştırma yapana itafen yazdım. Bu animede her yaşa hitap edicek bir dalga yok. enerji dolu ergen atraksiyonları ama Death Note’da psikolojik çok fazla öğe var ve zekice yazılmış, Matrix gibi, hangi yaşta izlersen izle muhakkak farklı bir fikir veriyor. Dediğim gibi yaş biraz geçsin anlarsın.

      0 0
  3. @RequiemAngeL

    Rüyam da gördüm izlemeye geldim.

    1 0
  4. @elifackerman.d

    animeye bağlandm amk <31

    1 0
    • @hecee

      büyüyünce geçer

      0 -1
  5. @berfinthings

    Yeni izleyecekleri uyarayım. Sosyal medyada Attack On Titan ile alakalı hiçbir şeye yaklaşmayın. Malum fandom spoiler vermeyi pek seviyor

    1 0
  6. @berfinthings

    Anime olduğu için izlemeyenlerin çok hoş kaybedeceği bir seri. Her şey ince detayına kadar yazılmış. İzlerken -özellikle 4. sezonu- İsayama’nın zekasına hayran kalacağınız bir seri. Bir yerden sonra iyice derinleşiyor. Belki ilk anime olarak ağır gelebilir ama kesinlikle izleyin

    1 0
  7. @mrym wwk

    Çok öneririm gerçekten gizle bir anime. Death note dan sonra izlediğim en iyi anime <3

    1 0
  8. @mrc_icaz

    SHİNZOU WO SASAGEYO! der susarım.

    5 -1
  9. @Mcmelo23

    Bu diziyi sırf ben anime izlemiyorum ya deyip izlemeyenler var onlara üzülüyorum. Seslendirme, animasyon, karakterler, müzikler, kurgu ve en önemlisi anlattığı hikaye ile bence şu ana kadar yapılmış breaking bad ve better call saul ikilisinden sonra en iyi dizi. 2 tane tam 10 imdb puanı almış bölümü var ve bu şu ana kadar bir ilk, bb nin bile 1 tane var, zaten başka da hiçbir bölüm 10 puan almadı. İzlemek zorunda olduğunuz dizilerden birisidir kendisi

    0 0
  10. @Marvel_Tayfa

    Aşırı güzel bir anime

    1 0
  11. @ZzwecklosS

    İzleme sırasını yazıyorum isteyenler tabi direk sezon sezon izleyebilir ovaları ve filmleri izlemek zorunlu değil ovalar yan hikaye olduğu için istediğiniz zaman izleyebilirsiniz filmlerde zaten sezonların özeti gibi oluyor

    -İlk olarak sezon 1i izleyin
    -Sonra ilk ova olan Attac on titan OVA: Ilses notebook: Record of a fallen soldier
    -Sonra a Sudden visitor: The torturous curse of adolescence
    -Distress
    Daha sonrasında 2 parttan oluşan
    -A choice with no regrets: Part one
    -A choice with no regrets: Part two
    -Bunlardan sonra 2.sezonu izleyin
    – Wall sina goodbye: Part one
    -Wall sina goodbye: Part two
    -sonrasında 3.sezonun part 1ini izleyin (3.sezon 2 parttan oluşuyor part 1 12.bölüme kadar)
    -Lost in the cruel world
    -bundan sonra 3.sezonun part 2.sini izleyin
    -Son olarakta final sezonu olan 4.sezonu izleyin

    4.sezonun sadece ilk partı çıktı 16 bölüm 2.partı daha gelmedi o zamana kadar ne olur bilmiyorum

    7 0
  12. @ArTizZ

    yokmu böyle bir anime daha kopamıyorum kopamıyorum .

    2 0
  13. @MusaBrlk

    EN IYI ANIME NET

    4 -1
  14. @iamsorrynesorry

    hastalık… kopamıyorum

    2 0
  15. @franchie

    Anime izlemeye zirveden başlamışım sanırım. Bu nasıl kurgu ve müzik kafayı yedim, çok sevdim. Bu kadar bölüm izle izle bitmez dedim ama bir baktım final sezonuna gelmişim şimdi ağlayarak izliyorummmmm.

    24 -1
  16. @Gul_10

    ilk izlediğimde bu ne vahşet demiştim. izlencek gibi değildi. ama sonra alışıyo insan ve vahşetin arkasında ki kurguyu görebiliyo. güzel bi anime :)

    1 -1
  17. @elifnurtkts

    bağımlılık yapıyorr o kadar iyi ki

    3 0
  18. @Arselx

    ilk başladığım zaman titanlardan ürküp izlememeyi düşünmüştüm de son bi gayret izlemiştim…iyi ki izlemişim, herkesin izlemesi gereken bir anime

    0 0
  19. @aurorasvion

    aga izleyin ben büyük önyargıyla bırakırım diye başlamıştım ama bağımlısı oldum aşırı sardı

    0 0
  20. @Gul_10

    herkes de mi izleyin der :D izleyelim o zaman :)

    1 -1
  21. @MustaRagnar3838

    Vay be zamanında 1.sezonu izledikten sonra 4 yıl boyunca 2.Sezonun gelmesini beklemiştim. Dünyada da tutulduğu için ayrı bir mutluyum…

    2 0
  22. @Allah1mt2

    Bu anime 4 sezonluk mu agalar? 4. sezonla beraber mi final verdi? başlayacağım ama bittiyse başlayacağım

    0 0
    • @MustaRagnar3838

      4.Sezon 16.bölümde bitecek ama şöyle bir durum var Part1-Part2 olabilir. Çünkü ben mangasını bitirdim yani en son sayıya kadar işlenecek bir en az 16 dan sonra 10 bölüm daha çıkar ama az kaldı.

      1 0
    • @Allah1mt2

      Çok sağol reiss başlamak istiyordum bitti ise başlamam daha rahat olur dedim teşekkür ederim.

      0 0
  23. @@kullanici

    death note dan daha iyi bence

    23 -13
    • @humorxjin

      Death Note’la karşılaştırılamaz bile saçmalama. Death Note en iyi anime net.

      2 -4
    • @elifackerman.d

      bence death note daha iyi .,.

      0 -1
  24. @night ship

    Bitmesin bu dizi bu kadar efsane anime izlemedim

    3 0
  25. @sukru4343

    daha önce hiç anime izlememiştim bu diziyle yeni başladım 4 sezonu 2 günde bitirdim efsane sarıo dizi hiç düşünmeden başlayın derim adamlar 20 dk okadar şeyi nasıl sığdırıolar hala şaşkınım :)

    1 0
  26. @BayKukla

    Fullmetal Alchemist in eline su dökemez çünkü su kuma dönüşür .eğağ..

    0 -6
  27. @sermodinamik

    Benim anlamadığım bir şey var. Sen yerdesin; devlerin aşil tendonlarını kesip yere düşmelerini sağlamak ve yerdeyken öldürmek daha kolay değil mi? Neden yukarıdan saldırmaya uğraşıyorlar?

    0 0
    • @TPTKL

      Zayıf noktaları orası çünkü

      0 0
    • @Nomy
      Spoiler içeren alan!
      Aynen öyle de yapabilirler ki yapıyorlar bazı durumlarda ama tehlikesi var neden diye soracak olursan şöyle; Oradaki tendonları kesmeye çalışırken devler seni yakalayabilir veya ezebilir, bir diğeri hadi diyelim kestin ki kesmek zaten kas gücü isteyen bir şey orayı kestin sonra tekrar dengeni sağlayıp devin ensesine de bir kere daha yapıştırmak güç isteyecektir iki kere saldırmaktansa bir kere saldırıp direk öldürmek daha mantıklı ki şöyle bir durum da var yere düşen dev eğer akıllı ise ensesini elleriyle koruyacaktır akıllı bile değilse de yine sana ulaşmaya ve çabalamaya çalışacaktır riskli iş ve son olarak sen arkana mı daha kolay uzanıyorsun yoksa yere mi daha kolay uzanıyorsun iki elinle ? cevap önüne daha kolay uzanır insan o yüzden ayak bileklerini kestikten sonra yanından veya bacak arasından geçerken dev seni yakalayabilir yine riskli iş o yüzden kör noktası olan arkasına geçip tek vuruşta bitirmek ve sonra oradan uzaklaşmak en mantıklısı o senin dediğini anca ustalaşmış savaşçılar yapabiliyor örn. Levi. Boyutlarına kıyasla gayet çevik ve sıradışı olabiliyorlar o yüzden risk almadan öldürmek için direk devlerin zayıf noktası olan omuriliğe saldırıyorlar. Sonuçta herkes anasının karnından usta savaşçı olmuyor keza askeriyede en iyi ortalamaları olanlar Military Police olup şehirin en içlerine ana merkez kralın kalesini ve oradaki şehirleri korumak için atanıyor(ve aynı şekilde askeriyedeki ve şehirdeki nizamı sağlıyorlar bir de dedektif olanları da var aynı polis işleri işte anlıyacağın maaşı güzel az riskli bir iş) O titanlarla savaşanlar da Survey Corps yani Keşif Birliği’nde gönüllülük esas olduğu için hevesli ne kadar çoluk çocuk varsa oraya toplanıyor ve acemi oldukları için her ne kadar cehennem gibi bir temel eğitim almışlarla alsınlar o titanları gördükleri andaki korku beyni komple siliyor :D ve direk ölüyorlar. Buradaki izlediğin animedeki olay örgüsünde nadirdir askeri okulu bitiren ilk 10 kişinin neredeyse tamamının Survey Corps’a gitmesi o yüzden bu kadar iyi dayanıyorlar yoksa geneli normal insan öyle aşırı zeki veya yetenekli yoktur. Umarım cevabım seni tatmin etmiştir iyi seyirler diler 4. sezon yani Final Sezonunda görüşmek dileğiyle hoşçakalın :)
      2 0
  28. @bhdrgrbz

    birincisi death note mu knka?

    0 0
    • @petrovex

      alakası yok death note nerde aot nerde istediğini izle anlayacağın

      1 0
    • @humorxjin

      Ne alaka anlamadım ama Death Note izle en iyi anime net.

      1 -3
  29. @XenoxTR

    Benim izlediğim tooonlarca anime arasından top 10 listemde 2. sırada izleyin izletin

    1 0
    • @beys112

      1. favorin nedir merak ettim ben buna aşık oldum resmen yok böyle bir kurgu böyle hikaye anlatımı mukemmel…

      0 0
  30. @mrturgay

    Gerçekden çok sarıyor izlemesi… Eğer başlama ve başlamama gibi bir ikilemdeyseniz bi 10 bölüm filan izleyin zaten sarıcakdır , yakında finalde yapıcagı için başlamayanlar için daha güzel bi fırsat olamaz. Son zamanlarda günde en fazla 2-3 dizi bölümü izleyen biri olarak 1 sezonu iki günde bitirdim ve o derecede gerçekden güzel … Bir çok animeye göre daha sade ve abartısız işleniyor hemen hemen herşey..

    2 -1
  31. @dazejar

    imdb puanı 180.000 küsür kişinin oylamasıyla 8.9 dikkatinizi çekerim. Anime severlerin %80 i zaten muhtelemen biliyordur diziyi. Bilmeyenler için söylüyorum, İZ LE YİN !!!!

    2 0
  32. @GGser

    Teşekkürleer

    0 0
  33. @nerex

    teşekkürler dizibox <3

    0 0
  34. @nursima4444

    Hiç tereddüte düşmeden başlayın derim, ben anime izlemeye Attack on Titan ile başladım, çok muhteşem bir anime mutlaka izleyin, zaten bölümler su gibi akıp geçiyor.

    1 0