Çevirmen alımlarımız başlamıştır. Başvuru yapmak için tıklayınız.

Dil Seçeneği13 Reasons Why 4.Sezon 10.Bölüm Final (Episode #4.10)

 5 Haz 20  |   100
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (100)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @miraystyles

    ağlamaktan öldüm nasıl sondu bu

    0 0
  2. @Netflixbro

    Favori dizim ağlaya ağlaya içim dışıma çıktı seni seviyorum Justin <3

    0 0
  3. @Marla-Singer

    Justin: ‘Hayatının içine ettim.’
    Jessica: ‘Hayır bana sevmeyi öğrettin.’
    Evettt ağlamamı uzun uğraşlardan sonra durdurup bu uzun yorumu yazıyorum. Tek kelimeyle muhteşem bi finaldi. 1.sezondan sonrası çöp diye yorum yapan insalara o kadar sinir oluyorum ki, bu diziye başlamak isteyip de sırf bu yorumlardan dolayı başlayamayan insanları böyle bi diziden mahrum bıraktıkları için. Her sezonu kendi içinde çok sevdim, hepsinde ders verdiği, eleştirdiği şeyler başkaydı. Özellikle en sevdiğim şeyler; zaman zaman kopuşlar yaşasalar da bu arkadaş grubunun hep bir araya gelmesi, batarken de çıkarken de hep birlikte olmaları ve hep birlik olmalarıydı. 4 sezon boyunca diziyi o kadar içselleştirmişim ki ben de bu grubun içinde onlardan biri oldum ve hepsi benim arkadaşım oldu sanki. O yüzden son bölümü izlerken arkadaşlarımdan ayrıldığımı hissedip daha fazla üzüldüm. Justin ölünce de sanki çok sevdiğim bi arkadaşımı kaybettim. Evett Justin’e gelelim. Cenaze sahnesinde bi kadın konuşurken onun sıcacık gülümsemesi dedi ve o anda gözümün önüne geldi tekrar ağlamaya başladım. Çocuk böyle zorlu bir hayattan geçti ve böyle bir sonu hak etmedi. Clay’in ailesinin kendi çocukları gibi ona sahip çıkıp sevgi göstermeleri dizideki en güzel şeylerden biriydi. Justin’in bu bölümdeki her sahnesinde istisnasız ağladım sanırım. (Özellikle Clay için yazdıkları:(()Ahh bee. Son sahnelerde herkesin affedemedikleriyle yüzleşmeleri de çok güzel olmuş. Clay’in Hannah’la, Jess’in Bruce’la. Sonuç olarak her karakter için finali güzel bir yere bağladılar. Unutulmazların arasında yerini aldı bu dizi. Gideyim de biraz daha ağlayımm:((

    0 0
  4. @wanheda14

    Ağlaya ağlaya içim dışıma çıktı. Kesinlikle unutamayacağım bir final…
    Ah Justin ah..

    1 0
  5. @birfilmsever_145
    Spoiler içeren alan!

    [1. sezonu bitirmiştim dizi bayağı sarıyo ama 1. sezondan sorna bir daha izleyemedim allah belamı verdi rüyalarıma girmeye başlamıştı pisikolojim bozuldu resmen intahar yüzünden değil kızın yaşadığı şeyler yüzünden tecavüz falan olsun ama galiba tekrar başlıcam:)/spoiler]

    2 0
  6. @Justinfoleey_

    Ne yazacağımı bile bilmiyorum bu bölüm okadar ağladımki Justinin ölmesini hiç beklemiyodum be en sevdiğim karakterdi heleki claye kardeşim dediği yerlerde ayrı bir ağladım

    2 0
  7. @aleynadgrl

    Ağlamaktan içim dışıma çıktı ve bittiği için her ne kadar üzgün olsam da ,çok güzel bölümdü,çok özleyecğim..<3

    2 0
  8. @blanka

    justin…

    0 0
  9. @zehragd

    inanılmazdı Justin hep favorimdin ve öyle de kalıcaksın love u<333
    38:33 04.11.2020 00:02

    0 0
  10. @zehragd

    inanılmaz iyiydi justin hep favorimdin ve öyle olmaya devam ediceksin de love u<333
    38:33 04.11.2020 00:02

    0 0
  11. @Beyzagvn_00

    ne çok ağladım lan öyle

    2 0
  12. @laerze
    Spoiler içeren alan!
    Yıllar önce 1. sezon ilk çıktığında ve ben o sezonu bitirdiğimde demiştim ki bu dizi hayatımda izlediğim en ağır dizi. Her yerden paylaşıyordum insanlar da izlesin diye. Bazıları izlemişti de. Aradan 3.5 yıl gibi bir süre geçti ve şimdi final bitti. Açıkçası 3. sezonun sadece son 2 bölümünü beğenmiştim geçen sene izlediğimde. O sezonun üstüne, dizinin benim izlediğim en ağır dizi olarak final yapacağından şüpheliydim, ki öyle olmama yolunda gidiyordu da bu sezonun 6. bölümüne kadar. Fakat özellikle bu bölümde Clay-Justin’in hastanedeki sahnesi başta olmak üzere kendimi ağlamamak için nasıl zor tuttum anlatamam ya. Gerçekten hayatta seviye atlatan bir seriydi. İyi ki izlemişim. İyi ki böyle derin farkındalık oluşturabilecek kapasitede insanlar var. Sonuç olarak izlediğim en ağır dizi ve ben <3 dram olduğu için bu seriyi Top 3 listeme koymuş bulunmaktayım.
    4 0
  13. @Zeynep2628

    Clay rolünü dylan minette den baska oynayabilecek kimse yoktu cidden. Clay in ruhunu dusuncelerini o kadar iyi hissettirdin ki dylan harikaydin harikaydin…

    3 0
  14. @Zeynep2628

    Yazacak o kadar cok sey var ki… iyiki boyle mukemmel bir diziyle ve clay gibi mukemmel bi karakterle tanismisim icim nedense çok buruk cidden cigerim söküldü aglamaktan. Clay ve tony ile baslamisti hikaye ve yine onlarla dizinin en guclu 2 karakteri ile de bitti. Diziye yakisir mukemmel bir final olmus. Ne kadar herkes son sezonlarini gereksiz bulsa da ben asla boyle dusunmuyorum gayet tadinda bitti ve benim icin asla unutulmayacak bir dizi olarak kalicak.

    7 -1
  15. @Apollocus

    Efsane bir dizi ve efsane bir final bölümü izlenmeye kesinlikle değer.

    3 0
  16. @@kelebekboku

    bana birçok şey kattı. burda anlata anlata bitiremem. her karakterin yaptıklarına salak napıyosun, aferin be demek yerine neden böyle yaptı, benim açımdan değil ama onun bunu yapmasının nedenleri neydi diye sorguladım sürekli. harika bir iş. ne olursa olsun affedemediğim ve ne olursa olsun affettiğim kişiler var. ben çok sevdim.

    7 0
  17. @Asu.bygl

    17.08.20♥︎

    2 0
  18. @sabriyenureroglu

    clay sevdiği 3 kişinin ve nefret ettiğini sandığı 2 kişinin öldüğünü söyledi. hannah, bryce, monty, justin. 5. kim???

    1 0
    • @carpe_diem.haa

      jeff. sarhoşken araba sürüyordu ve dur tabelasının devrildiğini fark etmemişti. sheri devirmişti tabelayı

      3 0
    • @dagmerz

      cidden sheriyi neden göremedik finalde

      2 0
    • @dagmerz

      Çok güzeldi..

      0 0
  19. @Blackandwhitee

    En sevdiğim dizlerden biri. Finalini de gayet başarılı buldum. Güzel bir son olmuş lakin bu sonda Hannah olsun isterdim. Mezuniyette onun olmaması bana yaşadığı olumsuzlukları hatırlattı. Sırf kendisini kanıtlamak için erkeklik egosuyla liste yapan Alex, cinsiyetçi tavırlar sergileyip arkadaşını suçlayan Jessica.. Şu an kadın hakları demesi bence bir şey ifade etmiyor. Hannah böyle insanlara güvenmek yerine daha karakteri düzgün insanları hayatına alsaydı her şey daha iyi olabilirdi belki. Çünkü bu kadar mutsuz olmasının nedeni tanımadığı insanların tavırları değil yakın arkadaşlarının ona yaptıklarıydı bence. Her neyse. Bu dizide en sevdiğim karakter Hannah Baker. Unutulmayacaksın Hannah.

    5 0
  20. @Blackandwhitee

    Seyrettiğim en güzel dizilerden biri. Finalini de gayet başarılı buldum. Etkileyici bir son olmuş lakin Hannah bu sonda olsun isterdim. Mezun oldular ve onun yaşadığı olumsuzlukları ister istemez düşündüm. Kendisini kanıtlamak için tamamen erkeklik egosuyla liste yapan Alex, cinsiyetçi tavırlar sergileyip arkadaşını suçlayan Jessica.. Şu an kadın hakları demesi benim için bir şey ifade etmiyor. Bence bu insanlara güvenmek yerine daha karakteri düzgün insanları hayatına alsaydı her şey daha iyi olabilirdi. Çünkü onu bu kadar mutsuz eden şey bence tanımadığı insanların görüşleri değil arkadaşlarının yapmış olduklarıydı. En sevdiğim karaktersin Hannah. Unutulmayacaksın Hannah Baker.

    0 0
  21. @Rain0113

    13.08.20 4:22 :( zor

    0 0
  22. @YetmislikRocky

    Ağlamamak için zor tuttum kendimi :’D

    0 0
  23. @Sassenach

    Çok anlamlı ve güzel mesajlar içeren dizim kendine yakışan bir final yapmış. Bozdu mozdu dense de unutulmayacak diziler arasında.
    Sayesinde duygusal bir ponçiğe döndük ulen, kalbimiz çıt, göz yaşımız pıt :( (Özellikle Justin&Clay sahnelerinde)

    Spoiler içeren alan!
    Ama Justin üzümlü kekim ölmeyeydi iyiydi be, Clay ile bağlarına çok düştüm :(
    6 0
    • @Serseriamca

      İlk izlediğim yabancı dizisin her zaman yerin ayrı olacak

      Spoiler içeren alan!
      justin keşke ölmeseydi onun da yaşamadını çok isterdim ne yalan söyleyeyim çok ağlatın

      1 0
  24. @Fatmaunal

    27.07.20 <3

    0 0
  25. @kubraltun13

    Çook güzeldi yaklaşık 1 haftada 4 sezon bitirdim ve bayıldım. Favorim kesinlikle Clay, Dylan Minitte mükemmel oynamış herkese öneriyorum bu dizi bana çok şey kattı ❤️

    1 0
  26. @Duygudgn

    Ağladım… En sevdiğim sezon 4. Sezondu. Gerçekten. Ve zachin claya eğer o kıza şunu şunu söylersen seninle hemen yatar dediği ve gerçekten de kızın yattığı o cümle neydi? Bana bunun cevabını verin meraktan ölücem.
    Bu arada elveda 13rw

    2 0
  27. @betulyasa
    Spoiler içeren alan!
    justen ölüm sahnesinde ben kendimi kaybettim. o kadar bağlanmışım ki dayanamadım ağlamaktan gözlerim kızardı
    6 0
  28. @asosyalyazar
    Spoiler içeren alan!
    Clay konuşmasın da 5 kişinin öldüğünü söylüyor. O bir kişi kim. Hanna, Justin , Montu ve Bracy başka kim?
    1 0
    • @ibrahimekrem
      Spoiler içeren alan!
      önceki sezonlarda araba kazası yapan bi arkadaşı vardı
      4 0
  29. @Dreamweaver3445

    Justin ve clay in kardesligi cok guzeldi justin ilk kez bir aileye sahip olmustu keske kendini sevikmeye deger gorseydi

    10 0
  30. @Dreamweaver3445

    Justin aglatti kalbimi kirdi ,sonszu ask icin her zaman biri olmeli sanirim mutlu son yok,Oyuncukuklar da baya iyi

    3 0
  31. @Dreamweaver3445

    Ayrica jessica tam favorim basina gelenle ne kadar zorlanirsa zorlansin basa cikti ben cikamazdim ki cikamadim da tacizlerden

    1 0
  32. @Dreamweaver3445

    Ilk sezon gayet guzeldi diger sezonlari atlaya atlaya gittim,tam olarak olay su
    1.SEZON HANNAH IN INTIHARI VE NEDENLERİ
    2.SEZON MAHKEME VE HANNAH DAN NEFRET ETTIRME CABALARI
    3.SEZON EN NEFRET ETTIGIM SEZON ,TECAVUZCU BRYCE I AKLAMA VE VICDAN YAPTIRTMA YOK IYI OLACAKMIS DA İYİKİ DE OLDU KESKE ILK TECAVUZDE OLDURRSELERDI DE DIGER KIZLAARIN DA CANI YANMASAYDI
    4.SEZON CLAYIN SIZOFRENIK HALLERI SANRILARI VE OLAY YARATALIM AKILDA KALSIN DIYE YAPILAN DRAMATIK OLUM KI COK BOKTAN

    3 -7
  33. @ranana

    her şeye rağmen güzeldi bu yolculuk. arkada bırakılan insanlar eksik hissettirdi ama güzeldi..

    4 0
  34. @samsam07

    Kimse Ed den bahsetmemiş..her bölüm aferim denen çocuğu..:)) onu da özlüycem..

    4 0
  35. @Serkan00

    Baloda ‘Night we met’ i o kadar bekledim ki o şarkı girseydi sanırım ağladığımın bi 3 katı kadar daha ağlardım.

    12 0